Poradenské služby Organizačné služby Časopis TRANSFER
Infolinka
+421 907 732 952

Marketing hrou

Obsah seminára

  • krátky sumár I. modulu a výsledkov
  • realizovanie prieskumu trhu, vyhodnotenie a vyvodenie záverov, prezentácia
  • vytvorenie marketingového mixu a kampane (headline, médiá a nosiče, vizuály)
  • prezentácia kampane
  • servis pre klienta = zákaznícke centrum
  • zhodnotenie seminára

 

Čo dosiahnete po absolvovaní seminára / kurzu?

Druhá časť kreatívneho seminára / kurzu o marketingu, kde sa účastníci kreatívnou a zážitkovou formou naučia pochopiť zásady marketingu a postatu  úspešného presadenia na trhu pomocou marketingových nástrojov. Účastníci si vyskúšajú vytvorenie a formulovanie poslania firmy, základných hodnôt, základov stratégie, ako aj uplatnenie a vyhodnotenie prieskumu trhu, reklamnej kampane a vytvorenie zákazníckeho centra. Účastníci seminára budú pracovať v skupinách.

 

Výhody seminára/kurzu

  • osobné konzultácie s odborníkom v rámci seminára / kurzu
  • interaktívny prístup lektora - praktické príklady riešené formou workshopu
  • osvedčenie o absolvovaní seminára / kurzu
  • po absolvovaní trojmodulu - certifikát podpísaný lektorom ako odborníkom
  • občerstvenie počas prestávky (cca 30 minút)
  • pracovné materiály, písacie pomôcky...

Prednášajúci

Ing. Hilda Rubintová

uznávaná trénerka a školiteľka v oblasti marketingu a manažovania pracovného času. Osvojenie praktík využívaných v každodennom pracovnom nasadení, nadobudla na mnohých vysoko postavených pracovných miestach v slovenských, ale aj zahraničných spoločnostiach. Odborná poradkyňa a konzultantka sa po riaditeľskom poste v zahraničí rozhodla venovať otázkam marketingu v rôznych odvetviach na slovenskom trhu. Osobnosť, ktorá vnáša do manažérskych seminárov prehľadný systém a zároveň nezabudnuteľnú atmosféru.

Kontaktný formulár
Máte otázky k tomuto semináru? Napíšte nám a radi vám odpovieme.
Povinné
Povinné
Povinné