Poradenské služby Organizačné služby Časopis TRANSFER
Infolinka
+421 907 732 952

Stratégie predaja a riadenie vzťahov so zákazníkmi

Obsah seminára

  • ako dostať produkty k zákazníkom - od priameho predaja až po e-business
  • strategický plán predaja a úspešný predaj
  • kto sú naši zákazníci ( čo a prečo kupujú)
  • ako pretransformovať zákazníka na nášho najlepšieho klienta

 

Čo dosiahnete po absolvovaní seminára / kurzu?

Účastník kurzu si interaktívnym workshopom zabezpečí prísun informácií o obchode ako takom. Formou praktických príkladov si vyskúšať rôzne formy akvizícií. Po absolvovaní seminára sa Vám vyjasní ohľadne stratégie vzťahov so zákazníkmi a osobne si prekonzultujete s odborníkom aj starostlivosť o ľúčových zákazníkov (key account management). Pre študentov a absolventov je to príležitosť ako nadobudnúť informácie a schopnosti potrebné pri etablovaní sa do pracovného procesu /napríklad ako obchodník s technickým zameraním alebo výkonný manažér v priemyselnej spoločnosť so zodpovednosťou za predaj ...

 

Výhody seminára/kurzu

  • osobné konzultácie s odborníkom v rámci seminára / kurzu
  • interaktívny prístup lektora - praktické príklady riešené formou workshopu
  • osvedčenie o absolvovaní seminára / kurzu
  • po absolvovaní trojmodulu - certifikát podpísaný lektorom ako odborníkom
  • občerstvenie počas prestávky (cca 30 minút)
  • pracovné materiály, písacie pomôcky...

Prednášajúci

PhDr. Ján Barica

tréner a kouč výkonných riaditeľov, obchodníkov a obchodných manažérov. Dôveryhodné informácie na základe bohatých skúseností so zavádzaním strategických riešení ohľadne predaja (všetkého druhu) v mnohých popredných slovenských a českých spoločnostiach. Lektor je žiadaným poradcom a supervízorom viacerých obchodných tímov. 

Kontaktný formulár
Máte otázky k tomuto semináru? Napíšte nám a radi vám odpovieme.
Povinné
Povinné
Povinné