Obsah seminára
- krátky sumár I. modulu a výsledkov
- realizovanie prieskumu trhu, vyhodnotenie a vyvodenie záverov, prezentácia
- vytvorenie marketingového mixu a kampane (headline, médiá a nosiče, vizuály)
- prezentácia kampane
- servis pre klienta = zákaznícke centrum
- zhodnotenie seminára
Čo dosiahnete po absolvovaní seminára / kurzu?
Druhá časť kreatívneho seminára / kurzu o marketingu, kde sa účastníci kreatívnou a zážitkovou formou naučia pochopiť zásady marketingu a postatu úspešného presadenia na trhu pomocou marketingových nástrojov. Účastníci si vyskúšajú vytvorenie a formulovanie poslania firmy, základných hodnôt, základov stratégie, ako aj uplatnenie a vyhodnotenie prieskumu trhu, reklamnej kampane a vytvorenie zákazníckeho centra. Účastníci seminára budú pracovať v skupinách.
Výhody seminára/kurzu
- osobné konzultácie s odborníkom v rámci seminára / kurzu
- interaktívny prístup lektora - praktické príklady riešené formou workshopu
- osvedčenie o absolvovaní seminára / kurzu
- po absolvovaní trojmodulu - certifikát podpísaný lektorom ako odborníkom
- občerstvenie počas prestávky (cca 30 minút)
- pracovné materiály, písacie pomôcky...