Obsah seminára
- ako dostať produkty k zákazníkom - od priameho predaja až po e-business
- strategický plán predaja a úspešný predaj
- kto sú naši zákazníci ( čo a prečo kupujú)
- ako pretransformovať zákazníka na nášho najlepšieho klienta
Čo dosiahnete po absolvovaní seminára / kurzu?
Účastník kurzu si interaktívnym workshopom zabezpečí prísun informácií o obchode ako takom. Formou praktických príkladov si vyskúšať rôzne formy akvizícií. Po absolvovaní seminára sa Vám vyjasní ohľadne stratégie vzťahov so zákazníkmi a osobne si prekonzultujete s odborníkom aj starostlivosť o ľúčových zákazníkov (key account management). Pre študentov a absolventov je to príležitosť ako nadobudnúť informácie a schopnosti potrebné pri etablovaní sa do pracovného procesu /napríklad ako obchodník s technickým zameraním alebo výkonný manažér v priemyselnej spoločnosť so zodpovednosťou za predaj ...
Výhody seminára/kurzu
- osobné konzultácie s odborníkom v rámci seminára / kurzu
- interaktívny prístup lektora - praktické príklady riešené formou workshopu
- osvedčenie o absolvovaní seminára / kurzu
- po absolvovaní trojmodulu - certifikát podpísaný lektorom ako odborníkom
- občerstvenie počas prestávky (cca 30 minút)
- pracovné materiály, písacie pomôcky...